تزریق ژل فیلر چیست؟

فیلر فک در راستای خط طبیعی فک معمولاً با یک کانولا انجام می شود و به وسیله آن، شما از شر چهره گرد و تعریف نشده، خلاص می شوید. از آنجایی که فیلر باید زیر پوست قرار گیرد، این درمان با استفاده از یک سوزن کوچک یا کانولا انجام می شود. ماندگاری این نوع به عواملی چند بستگی دارد اما درکل از6 ماه تا 2 سال میتوان درنظر گرفت. بینی پدیدار شده و ماندگار میشوند برای بیننده آزاردهنده است و از زیبایی صورت میکاهد برای این نواحی بسیار موثر است.

  • در پاسخ به این سوال که تزریق ژل بعد از چند روز اثر می‌کند باید بگوییم که نتایج حاصل بلافاصله بعد از تزریق مشخص خواهد بود.
  • انتخاب بهترین مرکز زیبایی با وجود این همه تبلیغات کار بسیار سختی است.
  • تزریق ژل با پلی لاکتیک اسید به صورت چندین تزریق طی ماه های متوالی انجام می پذیرد و تاثیر آن بعد چندین هفته نمایان می گردد و عموما ماندگاری تا حدود سال خواهد داشت.
  • تزریق ژل لب یکی از تزریقات زیبایی است که ظرافت‌های خاص خود را دارد.

که هیچ کدام به دلیل برخی از عوارض احتمالی که دارند، به اندازه این نوع ژل محبوبیت ندارند. علاوه بر این همان‌طور که ذکر شد فیلرها در صورتی که از مواد مرغوبی ساخته شده باشند منجر به تحریک کلاژن تزریق ژل سازی و جذب آب توسط بافت های خود بدن میشوند. البته برای حجم دهی به پاها، افزایش حجم سینه، افزایش حجم باسن و تزریق ژل به داخل استخوان، عضله، رباط و تاندون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر سیاهی زیر چشم هایپرپیگمنتاسیون (تغییر رنگ پوست) باشد با تزریق ژل بهبود نمی یابد. باید در این رابطه با پزشک متخصص مشاوره کنید تا از درمان های دیگری استفاده کنید. • برای نتیجه گیری بهتر در درمان چین و چروک ها بعد از تزریق ژل از بوتاکس هم استفاده کنید. اینکه تعداد زنانی که تزریق ژل انجام می‌دهند بیشتر از مردان است، بدین معنا نیست که مردان کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل نیستند یا حق انجام این کار را ندارند.

یکی از سوالات رایج بسیاری از بیماران، درباره زمان مشاهده نتایج نهایی تزریق ژل خواهد بود. تزریق فیلر برای کسانی مناسب می باشد که خواستار نتایج فوری از درمان زیبایی خود می باشند. در ادامه درباره ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل توضیحاتی داده شده است. اگر مناطق خاصی از صورت شما مانند زیر چشم ها دچار مشکل شده و نیازی نیست که کل صورت را اصلاح و درگیر نمایید، شما خواهید توانست برای برطرف کردن این مشکل از تزریق پرکننده استفاده نمایید.

بنابراین ماندگاری فیلر‌های پوستی بستگی به نوع فیلر، ناحیه‌ تزریق و تکنیک انتخابی پزشک دارد. اثر برخی از فیلرها 6 تا 12 ماه پایدار بوده که البته در افرادی ممکن است کمی کمتر یا کمی بیشتر نیز باشد. در واقع میزان متابولیسم بدن هر فرد بر سرعت جذب ژل‌ها تاثیر می‌گذارد. هر چه متابولیسم شما بیشتر باشد، ژل زود‌تر جذب می‌شود و اثر آن کمرنگ می‌شود.

این نوع ژل های غیرقابل جذب از ترکیبات اکرولیک ساخته می شوند. در صورت مشاهده کبودی کمپرس سرد کنید، یعنی یخ را بگذارید و بردارید و این کار را چند بار تکرار کنید. عارضه دیگر عفونت می‌باشد که با ژل‌های چینی که در شرایط غیر استریل تولید و توسط Bulk (بشکه) وارد می‌شوند و در شرایط غیر استریل به سرنگ انتقال داده می‌شوند بسیار شایع است. بستگی به تخصص پزشکی که این عمل را انجام می دهد، نوع و یا مارک ژلی که استفاده می شود، مقدار ژلی که قرار است استفاده شود می تواند متغیر باشد.

جالب است بدانید که تزریق فیلرهای پوستی، بعد از تزریق بوتاکس، فراگیرترین روش جوانسازی پوست در جهان است. این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید نهایتاً تا یک سال دوام دارد و پس از آن به‌تدریج جذب بدن می‌شود.

عمل بینی استخوانی بهتراست یا بینی گوشتی؟ رینوپلاستی چیست؟

برخی از انواع ژل زودتر جذب بدن می‌شوند و به همین دلیل ماندگاری کمتری دارند. هزینه تزریق ژل بستگی به نوع و برند محصول استفاده شده و میزان ژل مصرفی برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق، ناحیه درمان و حق‌الزحمه پزشک دارد. همانطور که میدانید یکی از علائم پیری و کهولت سن، افتادگی پوست بدن مخصوصا صورت خواهد بود. با گذشت سن، گونه های همه ی افراد کم حجم شده و چین و چروک و خطوطی بر صورت نمایان خواهد شد. بسیاری از افراد از وضع موجود ناراضی بوده و به دنبال راهی برای درمان افتادگی پوست صورت و از بین بردن و نابودی چین و چروک خود خواهند بود.

ماندگاری ژل یا فیلر پوستی

همیشه سعی کنید به پزشکی مراجعه کنید که علاوه بر دلسوز بودن، مورد اعتماد باشد و تجربه کافی در زمینه خدمات زیبایی داشته باشد. در این راستا مفتخریم که به شما کلینیک خانه سفید را معرفی نماییم. پیش از انجام تزریق پرکننده‌ها حتماً یک میان وعده مناسب میل کنید. پیش از تزریق از خوردن سیر و سیب بپرهیزید، این مواد حکم رقیق‌کننده خون را دارند.

۳-اگر شما مایل به جراحی و اعمال تهاجمی برای جوانسازی نبوده یا به‌ دلایلی جراحی در شما مجاز نباشد. کبودی و خونریزی، اگر خونریزی و کبودی شما پس از دو هفته بهبود پیدا نکرد باید به پزشک مراجعه کنید. در استفاده از این نوع ژل ها دقت کنید که ژل مورد نظرتان حتما پلمپ و مورد تایید وزارت بهداشت باشد. این ژل ها از مرغوب ترین برندهای موجود در بازار با کمترین عارضه هستند. © کپی‌رایت ۱۴۰۱ – تمامی حقوق برای کلینیک زیبایی لیا محفوظ است. با این حال، ممکن است مقداری کبودی یا تورم داشته باشید، بنابراین بهتر است اگر قرار ملاقات مهمی در پیش دارید، فعلا تزریق انجام ندهید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

همه چیز درباره تزریق ژل لب فیلم تزریق ژل لب طبیعی و نچرال هزینه تزریق فیلر لب

کتاب آموزش تزریق فیلر فارسی دکتر صدیقه بیدکی تکنیک های ترزیق فیلر پوستی